PAXDEPARMA AT SUNWAY X-GIG, 26th JULY 2008

26 July - Setelah sekian lama membisu, kami kembali semula untuk menggegarkan pentas walaupun ini hanyalah Battle of The Bands. Tercatit pada petang tersebut kemeriahan yang sememangnya lama dirindui.


Sempat kami berhibur menyaksikan persembahan local band pada petang tersebut. OAG je kot yang sempat kami tengok. Siap bawak satu lagu merdeka. (tapi lagu merdeka Butterfingers laie sodap)


Vox paxdeparma (Jelir) seperti biasa melontarkan suara yang agak asing dalam dunia sendiri. Hail to him. (memang jarang nak jumpe suare macam die sampai ada sesetengah orang x leh terima...)


Zakk@Bulat sememangya membuat malam tu penuh dengan bunyi-bunyian yang pelik. Tapi sesi jamming malam sebelum lebih padu. (X sempat nak dapatkan sound, terus main..he he he .. maap²)


Bassist macam bese sahaja dengan ibanez soundgear srx500..Tapi sound senang dapat..(Amp Hartkey yang digunakan sama juga dengan amp time jamming, memang tiada maslah)

Wan terus mantap atas stage..Dentam dentum semuanya ada.. ha ha ha.. Tapi discography Cradle of Filth lu belum burn laie.. ha ha ha..lex²


Yeah, paxdeparma telah mendendangkan 3 buah material pada malam tu. Semuanya masih belum direkod dengan proper. Sumer dalam versi yang kasar.
1. Retak
2. Juta-juta
3. Chermin

Namun, paxdeparma x menang pun. (Analogue yang menang) Namun kepuasan terpancar kerna tujuan asal hanya untuk memberitahu umum bahawa kami belum berkubur. Still AROUND...!! Yeah!!