Awana Genting dan Lagi

Pagi Sabtu lepas ak terima call dari bos..die suh ikt die gi Awana Genting kerna ada mesyuarat tergempar kat sana.. mule2 malas nak pergi dengan bagi alasan g wedding member..ha ha ha..memang x leh pakai la alasan tu..

alih-alih dalam jam 2 petang ak dan otw ke awana dah.. eh malam ni kene jadi cameraman untuk performance di wedding gaban..hmm harap meeting x lame sangat..

sampai je awana, dalam jam 1645 baru stat mesyuarat.aiyak....tup tup...dalam dam 1840 baru abeh...igt dah x sempat dah nak attend wedding gaban...tabahkan je la hati turun dari genting..nak mengharung jam.. mule2 ingat nak musafir ..nga ha ha walaupun x niat..tapi stop kat tol gombak untuk tunaikan kewajipan dulu.. mmg ajaib, jalan x jam pun seperti yang dibayangkan... :)

sampai gak ontime kat kenduri gaban..berhibur sambil makan...menjamu selera dan halwa telinga..stail... lagu sentuhan listrikmu dan rahasia dan menjadi trademark di majlis kenduri melibatkan skyrovers ... :)

abeh je kenduri, dapat tau ada bilik kosong kat awana...ajakan kepada yang berminat dan ada yang terpancing tapi terpaksa dibatalkan atas sebab2 komitmen... akhirnya perdi dengan Sood ja...

sampai Awana, tengok2 dapat bilik apartmen..agak staill....bilik beso...tapi tanpa kupon sarapan...agak lapar pagi tu...

sebelum pulang, kami sempat layang swimming pool dan jakuzi..mmg layan habeh....

p/s : kemudian ke surga musik...